گله.




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

 

به نام تنهایی

خیلی دلم میخواهد چیزهای که تو دلم هست را بنویسم شاید کمی سبک بشم ولی چه فایده مگه با نوشتن من چیزی عوض خواهد شد هر چه قدر میخواهم از خدا گله نکنم نمیشه واقعا چرا یکی مثل من باید تو اول جوانیش دچار چنین مشکلی بشه و یکی.......اصلا این چه قانونیه؟ کی این قانون را مینویسه؟خدا؟مگه همه را خودش نیافریده مگه همه جا و تو قرانش ننوشته همه بندگانم از نظر من یکی هستن و همه را به یک چشم میبینم.این جوری.......؟

بعضی مواقع خیلی از دستش دلگیر میشم اگه تو اون تصادف میمردم هیچ گله ای نداشتم ولی با این شرایط واقعا کم اوردم مگه یه ادم چقدر تحمل داره چقدر میشه با درد و رنج زندگی کرد مگه این دنیا چی داره .دلمو به چی خوش کنم روزگارم شده ای کاش و ای کاش........

اگه بشه روزی جریان تصادفم را براتون مینویسم تا خودتون قضاوت کنید.



نظرات شما عزیزان:

somaye
ساعت15:32---18 تير 1390
خیلی به خودت سخت گرفتی میبینی نسبت به 4 سال پیش بهتر شدی باز هم میشی زندگی همه مون مشکل داره عزیزم باید خودمونو گول بزنیم تا این عمرمون تموم بشه فقط تو نیستی همه یه جوری میکشن به خودت روحیه بده وبلاگت هم درسته که خوبه ولی مرتب دنبال حرفهایی هستی که غم و اندوه دلت و به دیگران بفهمونی این روح نازتو میکشه اصلا مثل زهر هست .به فکر داشته هاش باش نداشته هاتو مرتب تداعی نکن . امید محرک زندگی است با ناامیدی به هیچ جا نمیرسی . ok

عاطی
ساعت22:07---17 خرداد 1390
با سلام
وبلاگتون خیلی عالی بود انشاالله خدا مادرت رو برات همیشه نگه بداره ناامید نباش خدابزرگه .موفق باشی.


طیبه. شروعی دوباره
ساعت11:13---10 خرداد 1390
سلام مطالب وبتون جالبه ولی همش غم واندو ننویسین. ایشالله که همه چی درست میشه. شاد باش تا شادی بیاد سراغت. لینکم کن بعد خبر بدین تا لینکتون کنم.


فاطی
ساعت19:37---9 خرداد 1390
با سلام
خدا تو کاراش حکمتایی داره که ما هیچ وقت پی به حکمت الهی نمیبریم هیچ وقت ازش شکایت و گله نکن همیشه راضی باش به رضای خدا میدونم سخته ولی باید امیدت به خودش باشه وقتی خوندم اشک از چشمانم سرازیر شد داداشم دیگه غمگین نباش من طاقت ناراحتی تو رو ندارم خودم نذر کردم برات من که ناامید نیستم تو هم نباش با خودم فکر کردم اگه پهلوم بودی و اشکای خواهرت میدیدی هیچوقت گله نمیکردی به خودت نگاه کن ببین خدا میخواسته چی بهت بفهمونه اون میتونست عمرت رو ازت بگیره ولی نگرفت حالا با خودت فکرکن ببین چی ازت میخواد اون قدر دوست داشته که بهت فرصت داده .


دختر بهار
ساعت13:46---9 خرداد 1390
سلام اقای بایرام
وبتون خییییییییییلی نازه
راستی بیا بهاری شو دوس داشتی تبادل لینک کنیم
آقا بایرام بهم الهام شد که وب شما رو باز کنم
دل همه یه جورائی تنگه دیشب بخودم می گفتم کاش همین یه ذره دلم نداشتم .
ولی بقول قدیمیا بخند ب روی دنیا


مونا
ساعت16:16---8 خرداد 1390


sepide
ساعت13:10---7 خرداد 1390
salam,matalebe seri jadido khondam vaghan narahat konandast.nemidonam baraye taskineton chi begam.

sali-alis
ساعت14:56---6 خرداد 1390
سلام وبلاگ قشنگي داريد اگه دوست داريد با هم تبادل لينك كنيم شما منو با اسم مجرمان عاشق بلينكيد بعد بهم خبر بديد تا من هم شما رو بلينكم
پاسخ:سلام ادرس وبتون درست نیست وبتون را باز نمیکنه دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,ساعت 14:44 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com