زندگی




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

 

       اگر روزی کسی از من بپرسدکه دیگر

                قصدت از این زندگی چیست؟

  به او گویم که چون میترسم از مرگ

               مرا راهی بغیر از زندگی نیست

             اگر زیستن را دوست میداشتم هنگام تولد گریه نمیکردم

     



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:05---19 اسفند 1389
چطوری خوش تیپ
بخدا من درکت میکنم خیلی سخته میدونم شاید با خودت بگی بخاطر اینکه جای من نیستید یا در واقع داخل شرایط من قرار نگرفتید ولی به کی قسم بخورم که خدا همیشه دوست داره باور کن تو رو خدا ایقدر نا امید نباش یه مقدار شادم کن با گفته های قشنگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,ساعت 16:31 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com